به نام خدا

ما با همدیگر می توانیم

آدرس جلسات ایران: 09194521200

آموزش نصب اپلیکیشن اسکایپ در موبایل اندروید و آیفون

امروزه در عصر تکنولوژی نرم افزار/اپلیکیشن هایی پدید آمدند که راه های ارتباط فرد با فرد و یا جمعی به صورت متنی و گذاشتن صدا (Voice) در قالب پیام (همانند واتس آپ یا تلگرام) را فراهم کرده اند و یا ارتباط صوتی و تصویری جمعی از افراد را (همانند اسکایپ و فری کنفرانس) فراهم نمونده اند.
با توجه به شیوع بیماری کواید19 (کرونا) در کشور و بسته شدن به یکبار تمام  جلسات و مجبور به اعلام عدم برگزاری به صورت رو در رو کرده و برخی جلسات در فضای مجازی همچون اسکایپ و فری کنفرانس برگزار شدند. اما این میان برخی از اعضا هستند که ممکن است نتوانند جلسات را دنبال کنند و از این نعمت محروم باشند!
کمیته آدرس ها با بازوهای خود اقدام به تولید آموزش های بسیار ساده و روان جهت نحوه نصب، راه اندازی و شرکت در جلسات مجازی کرده است که هر دو آموزش برای شما قرار خواهد گرفت تا بتوانید با نصب هر دو نرم افزار اسکایپ و فری کنفرانس از نعمت جلسات برخوردار گردید.

آموزش نصب اپلیکیشن اسکایپ در موبایل اندروید و آیفون:

برای نصب این نرم افزار بر روی موبایل ابتدا باید آن را دریافت (دانلود) و سپس اقدام به راه اندازی کنید.

برای گوشی های تلفن همراه اندروید (در گوگل پلی): https://play.google.com/store/apps/details?id=com.skype.raider&hl=fa

برای گوشی های تلفن همراه اندروید (کافه بازار): https://cafebazaar.ir/app/com.skype.raider

برای گوشی های تلفن همراه آیفون (در اپ استور): (iOS): https://itunes.apple.com/app/apple-store/id304878510?mt=8

پس از باز کردن آدرس ها (لینکها) فوق در نرم افزارهای اعلام شده اقدام به نصب اسکایپ کنید.

تا بدین جا مراحل نصب اسکایپ را در پست نصب انجام دادیم. حالا وقت آن رسیده تا یک حساب کاربری بسازیم و در زمان جلسات از آن استفاده کنیم، برای این منظور مراحل ذیل را به ترتیب انجام دهید:

1- بعد از اجرای برنامه، روی Let’s go کلیک کنید.
2- روی گزینه !Create one کلیک کنید. (در صورتی که قبلا حساب کاربری ایجاد کرده اید، کافی است در این مرحله آدرس ایمیل یا شماره تلفن همراه خود را وارد و روی گزینه Next ضربه بزنید و در صفحه جدید رمز عبور خود را وارد کنید و داخل شوید.)
3- در صورتی که حساب کاربری نداشتید و روی گزینه !Create one کلیک کردید، در اینجا باید آدرس ایمیل/جیمیل خود را وارد کنید. اگر ایمیل/جیمیل خود را نمی دانید نگران نباشید، در این بخش می‌توان با کلیک روی Use a phone number instead به جای ایمیل/جیمیل، شماره تلفن همراه را وارد کرد. سپس دکمه آبی Next را بزنید.
4- در صفحه جدید یک رمز عبور تعیین کنید که به یادتان بماند. رمزعبور شامل حروف انگلیسی و اعداد می تواند باشد. رمزعبور مورد نظر خود را وارد کرده و سپس روی Next تپ کنید.
5- در صفحه جدید در گزینه بالا نام و در پایین نام خانوادگی خود را وارد کنید و روی گزینه آبی رنگ Next بزنید.
6-  در مرحله بعدی کشور و تاریخ تولد خود را وارد کرده و سپس با کلیک روی Next به مرحله بعد بروید. (کشور را روی Iran قرار دهید و تاریخ تولد میلادی را می بایست وارد کنید. برای این منظور که گمراه نشوید تاریخ تولد انجمن به میلادی را میگذاریم که از آن استفاده کنید: برای گزینه سمت راست Year سال 2004 ، برای گزینه وسط Month گزینه October یا 10 را انتخاب و برای گزینه آخر سمت چپ که Day هست عدد 1 را انتخاب کنید و گزینه آبی Next را بزنید)
7- در این مرحله درخواست تأییدیه موبایل که جهت ثبت نام وارد کردید می باشد، یک کد تأییدیه برای ادامه روند ثبت برای شما ارسال می شود که شامل عدد است و آن را وارد و روی گزینه آبی Next ضربه میزنید. اگر با ایمیل/جیمیل ثبت نام کرده باشید جهت تأیید آن برای شما ایمیلی از مایکروسافت خواهد آمد که داخل آن یک کد 4 رقمی خواهد بود.
8- با طی این مراحل ساخت اکانت اسکایپ به پایان رسیده و وارد پنل خود می‌شوید.

موفق و پیروز باشید