به نام خدا

ما با همدیگر می توانیم

آدرس جلسات ایران: 09194521200

جشن روز اتحاد در سال 1399

روز اتحاد روزی برای بزرگداشت ارتباط همه‌ی اعضا و گروه‌های OA با یکدیگر است.
این روز در آخرین شنبه ماه فوریه در سالهای زوج و آخرین یکشنبه ماه فوریه در سالهای فرد و در ساعت 11:30 صبح به وقت محلی واقع شده است. همه‌ی اعضای OA  تشویق میشوند که در این روز و ساعت چند لحظه سکوت کرده و از برنامه OA قدردانی کنند.
در سال 2021 میلادی این روز به یکشنبه 28 فوریه برابر 10 اسفند 1399 می‌باشد.
 

تاریخچه روز اتحاد در انجمن پرخوران گمنام:

مقدمه:

امروز، در سرتاسر جهان، در بیش از پنجاه کشور، اعضای پرخوران گمنام در حال ملاقات یکدیگر هستند تا از اهمیت اتحاد در انجمن OA تجلیل کنند. در اینجا تاریخچه ای کوتاه از روز اتحاد آورده شده است.

تاریخچه:

  • در کنفرانس اداری خدمات جهانی (WSBC) در سال 1986، خط مشی تصویب شد که پرخوران گمنام هر ساله روز جهانی اتحاد را در تاریخی که سالانه در کنفرانس خدمات جهانی توسط مسئولین مناطق در طی کنفرانس  خدمات جهانی تعیین می شود در سرتاسر جهان جشن بگیرد. در کنفرانس 1986، مسئولین مناطق باهم دیدار کردند و گزارش خود را مبنی بر اینکه روز اتحاد در روز شنبه 25 بهمن 1365 (مصادف با شنبه 14 فوریه 1987) برگزار شود، گزارش دادند و لحظه اتحاد به عنوان 11:30 صبح PST، یا [_وقت محلی_] برنامه ریزی شد و موضوع این مناسبت "عشق در سراسر انجمن" بود.
  • در کنفرانس اداری دفتر خدمات جهانی 1996، یک خط مشی  برای قرار دادن آخرین شنبه فوریه برای جشن روز اتحاد OA تجدید نظر شد.
  • در WSBCکنفرانس اداری خدمات جهانی 1998، خط مشی برای تغییر روز اتحاد از فوریه هر سال به سومین شنبه ژانویه پیشنهاد شد که نزدیک به روز تولد OA است. دستورالعمل خط مشی برای شفاف سازی به کمیته فرعی مرجع ارسال شد. آنچه که از طرف کمیته فرعی مرجع به ساختار کنفرانس بازگشت، خط مشی تجدید نظر شده برای تعیین سومین شنبه ژانویه به عنوان جشن سالانه تاسیس OA بود، اما هیچ چیز تغییر روز اتحاد از آخرین شنبه فوریه را نشان نمی‎داد. روز اتحاد در آخرین شنبه ماه فوریه ادامه یافت.
  • در سال 1396 برابر 2018، نمایندگان WSBC کنفرانس اداری خدمات جهانی  به دلیل فراگیر شدن انجمن‌مان رای دادند که جشن به روزهای آخر هفته موکول شود. روز اتحاد اکنون در آخرین شنبه فوریه در سالهای زوج و آخرین یکشنبه در فوریه در سال‌های فرد جشن گرفته می‌شود.

از تمام گروه های OA در سراسر جهان درخواست می‌شود تا در جلسات این روز را با موضوع اتحاد برگزار کنند.